Laat een bericht achter +31 30 808 0014
×
{metatitle} Menorca Costa del Sol Costa Dorada Costa Brava Costa Maresme Mallorca Ibiza Costa Blanca Gran Canaria Tenerife Lanzarote Fuerteventura
110% Tevredenheidsgarantie U geniet van onze 110% Tevredenheidsgarantie
Laagste Prijs garantie Laagste Prijs garantie. U hoeft niet verder te zoeken!
Betaal veilig en makkelijk Slechts 10% aanbetaling
paypal visa mastercard ideal deutschebank
Veelgestelde vragen

Hoe kan ik zoeken?

Het is echt eenvoudig om uw perfecte vakantievilla te vinden tussen duizenden prachtige villa's aan de Spaanse kust!

Gebruik de zoekmachine op de homepagina om alle beschikbare accommodaties te vinden voor de aankomst- en vertrekdata die u wenst. U kunt uw zoekopdracht zelfs nog verder verfijnen door extra filters toe te passen. Bijvoorbeeld: type zwembad, stad, huisdieren zijn toegestaan, jongeren toegestaan, internet beschikbaar en afstand tot strand. Vervolgens kunt u de beschikbare villa’s sorteren op bijvoorbeeld ‘best beoordeeld eerst’ of ‘laagste prijs’.

Klik op de foto van de villa voor meer informatie. Voilà! Eenvoudig, toch?

Hoe kan ik accommodaties vergelijken?

Er zijn 2 opties om accommodaties te vergelijken: ofwel bekijkt u de rubriek ‘Mijn bekeken villa’s’ (dit zijn alle villa’s die u heeft bekeken) of de rubriek ‘Mijn favoriete villa’s’. Hier vindt u alle villa's die u heeft aangeduid met een ‘hart’. Beide rubrieken worden rechtsboven op de pagina’s weergegeven.

Waar vind ik meer nuttige informatie over de locatie?

Hier vindt u alles wat u moet weten over het schitterende Spanje en de gebieden.

Beschikken alle accommodaties over internet?

Wij begrijpen dat tegenwoordig voor veel mensen het internet net zo belangrijk is als zuurstof. Helaas zijn niet al onze accommodaties voorzien van internet toegang. Er is alleen internet toegang als ‘internet toegang’ onder de faciliteiten staat vermeld.

Wat is de ‘110% tevredenheidsgarantie’?

Wij garanderen u dat het vakantieverblijf dat u huurt overeenkomt met de beschrijving op onze website.

Wij verzoeken u dan ook om ons onmiddellijk te contacteren als de feitelijke kenmerken van het gehuurde vakantieverblijf niet overeenkomen met de beschrijving op onze website. Woningen die niet voldoen aan de eerder beschreven kenmerken of woningen met onoplosbare gebreken in het interieur vallen onder deze garantie. Nadat u dit heeft gemeld, zullen wij de tekortkomingen, indien mogelijk, verhelpen. Mocht dit echter niet mogelijk zijn dan trachten wij altijd om u een alternatief verblijf aan te bieden. De omgeving van een vakantiewoning is onderhevig aan externe invloeden. Daardoor kan de beschrijving veranderen afhankelijk van het seizoen of het weer.

Als u besluit om geen gebruik te maken van het verblijf en het eventueel aangeboden alternatief, kunt u altijd uw geld terugeisen. En niet alleen betalen wij u volledig terug, maar wij voegen ook een extra 10% toe om uw ongemak te vergoeden. Binnen enkele dagen wordt u geld op uw bankrekening teruggeboekt.

Wij zijn er volledig van overtuigd dat geen enkel ander verhuurbedrijf u deze garantie biedt.

Wat is de ‘laagste prijsgarantie’?

Wij willen dat u er voor 100% van verzekerd bent dat de villa’s die u bij ons boekt aangeboden worden voor de laagste online prijs.

Club Villamar heeft dan ook bij het opmaken van de contracten met de woningeigenaren een ‘Laagste Prijsgarantie’ vastgelegd in de contracten. Dit betekent dat de prijs op Clubvillamar.nl ook altijd de laagste prijs zal zijn.

Indien u echter hetzelfde vakantieverblijf vindt voor een lagere prijs en onder dezelfde voorwaarden (dezelfde periode, aantal personen, faciliteiten etc.), dan zal Club Villamar u dezelfde prijs aanbieden als de andere partij.

Dit geldt voor de huursom exclusief de borgsom, want deze krijgt u aan het einde van uw vakantie terug. Onder deze garantie vallen echter niet de prijsverschillen die ontstaan door vroege of late boekingen. Een lastminute boeking kan bijvoorbeeld goedkoper zijn, ook op onze website.

U heeft recht op deze garantie vóór de reservering, tijdens, of zelfs tot 7 dagen na de reservering. Daarna vervalt uw aanspraak op deze garantie. Wij vragen alleen per e-mail om bewijs voor verificatie van de vordering.

Kan ik mijn huisdier meenemen?

Wij begrijpen het ten volle als u uw viervoeter(s) mee wilt nemen! Ook wij houden van huisdieren! Helaas denken niet al onze eigenaren op dezelfde manier. Er is een eenvoudige manier om te zoeken naar villa’s waar huisdieren toegelaten zijn. Nadat u het zoekmenu heeft ingevuld, kunt u uw zoekopdracht verfijnen door op “Meer opties” te klikken en het vakje “Huisdieren zijn toegestaan” te markeren. Nadat u op de (...) optie heeft geklikt, toont de zoekmachine alle accommodaties die beschikbaar zijn voor de betreffende periode die u heeft aangevraagd en waar huisdieren zijn toegestaan.

Wat is het exacte adres van de accommodatie?

Op de website van Club Villamar vindt u een kaart die het gebied weergeeft waar de accommodatie zich bevindt. In de meeste gevallen kunt u zelfs al het exacte adres zien. Op deze manier kunt u de omgeving bekijken en zelfs overschakelen op satellietweergave. Als onze website niet de exacte locatie laat zien, sturen wij u een reserveringsbevestiging met de routebeschrijving naar de accommodatie, nadat wij uw eerste betaling hebben ontvangen.

Kan ik vragen om een lastminute tarief?

Wij verhuren graag tegen een gereduceerd tarief in het geval van een lastminute boeking. Als u van plan bent om binnen 2 weken na reservering aan te komen, dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze reserveringsafdeling om te informeren of er korting kan worden gegeven. Wij zullen vervolgens contact opnemen met de eigenaar om te informeren of zij tegen een gereduceerd tarief willen verhuren en komen er zo snel mogelijk bij u terug.

Mag ik met meer personen komen dan het maximum aantal personen dat op de website vermeld staat?

Elke accommodatie op de website van Club Villamar heeft beschikbaarheid voor een bepaald aantal personen. Het is altijd mogelijk om met minder personen te verblijven. Neem contact op met onze reserveringsafdeling in het geval dat uw groep groter is dan het maximaal aantal toegestane personen in de accommodatie waarin u interesse heeft. Ons team zal haar best doen om een oplossing voor u te vinden. Indien het mogelijk is om met meer personen in de accommodatie te verblijven, wordt een toeslag (meestal van € 150) gevraagd. Pas na onze schriftelijke toestemming kunt u met meer personen in de villa verblijven. Zonder toestemming kan het contract zonder enige vorm van restitutie worden opgezegd, dus gelieve eerst toestemming vragen.

Moeten kinderen meegeteld worden in de boeking?

Alleen kinderen jonger dan 3 jaar hoeven niet meegeteld te worden in de boeking. In de accommodatie zijn 2 extra baby's toegestaan.

Moeten alle gasten in 1 groep ouder zijn dan 18 jaar?

De persoon die de reservering maakt moet ten minste 18 jaar zijn. De overige gasten moeten ten minste 17 jaar zijn op het moment van het verblijf. Wij vereisen voor elke persoon van 17 jaar een kopie van de eerste pagina van onze algemene voorwaarden waarop de ouders hun schriftelijke toestemming geven voor het feit dat hun zoon of dochter een villa huurt, voorzien van hun identiteitskaart- of paspoortnummer en tevens dient deze door de ouders voor akkoord te worden ondertekent.

Indien er meer dan 6 personen jonger dan 18 jaar zijn, bedraagt de waarborg € 150 per persoon (zonder beperkingen).

Zodra de klant door ons per e-mail wordt geïnformeerd, zal de reservering behandeld worden conform dezelfde voorwaarden als alle andere reserveringen onder onze algemene voorwaarden.

Aankomstdag en minimumverblijf

De aankomstdag verschilt voor elk gebied, bekijk de webpagina van elke accommodatie voor meer informatie. Ook het minimumverblijf kan per accommodatie verschillen.

Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?

Klik hier voor onze algemene voorwaarden en er zal een PDF-bestand openen. U ontvangt ook een kopie in de bevestigingsmail na het boeken van een villa.

Waarom voor Club Villamar kiezen?

Waarom zou u uw vakantievilla bij Club Villamar boeken? Wel, dat is eenvoudig, wij geven namelijk echt om uw perfecte vakantie!

En vanwege onze:

  • 110% tevredenheids- en laagste prijsgarantie.

  • In de meeste gevallen vragen wij slechts een aanbetaling van 15% om uw reservering te bevestigen (bij een boeking van minimaal 8 weken van tevoren).

  • Veilige betaling met creditcard of PayPal. Opties voor bankoverschrijvingen beschikbaar.

  • Marktleiderschap in het verhuren van accommodaties met privé zwembaden in Spanje, met meer dan 10 jaar ervaring.

  • Meer dan 35.000 klanten per jaar (met een tevredenheid van 94%).

  • Kennis van de prachtige omgeving.

  • Onze prioriteit is dat u geniet van een ontspannen vakantie!

Hoe kan ik boeken?

Wanneer u uw perfecte vakantieaccommodatie heeft gevonden, kunt u eenvoudig online reserveren door op de blauwe ‘Boek nu’ button te klikken. Gelieve dit niet te doen als een manier om meerdere villa's te vergelijken. Dit kan ervoor zorgen dat vele villa’s geblokkeerd worden voor andere gasten.

Sommige accommodaties hebben beperkingen, bijvoorbeeld de leeftijd van de gasten (jongeren), of er wel of geen huisdier zijn toegestaan en of er een rook- of barbecueverbod is. Deze voorwaarden worden vermeld op de webpagina van de accommodatie. Na het invullen van alle stappen op het reserveringsformulier ontvangt u een e-mail ter bevestiging van uw reservering.

U ontvangt geen documenten per gewone post en u hoeft niets te ondertekenen. Uw reservering is niet compleet zonder uw betaling.

Uw privacy is gegarandeerd. Wij zullen uw persoonlijke gegevens nooit delen met derden.

Hoe kan ik een optie krijgen?

U kunt een reservering maken op onze website en daarna heeft u 5 dagen de tijd om dit te bevestigen door de aanbetaling te voldoen of om uw reservering als nog te annuleren. Als u direct na uw reservering heeft betaald en uw reservering niet lastminute is, kunt u binnen 3 dagen alsnog kosteloos annuleren. Wij zullen het bedrag aan u terugstorten.

U kunt ons ook vragen om een optie voor u te maken.

Waarom kan ik de accommodatie niet meer op de website zien nadat ik heb geboekt?

Ik heb deze villa geboekt en kan het niet meer terugvinden!” Maakt u zich geen zorgen! Accommodaties zijn altijd zichtbaar op onze website. Zodra u een reservering heeft gemaakt, zoek dan niet op beschikbaarheid (deze zal namelijk niet meer beschikbaar zijn omdat u een reservering heeft gemaakt), maar op de naam van de accommodatie. Deze kunt u invullen bij “Meer opties”.

Wat is het ‘annuleringsfonds’?

Het ‘annuleringsfonds’ is optioneel. U vindt deze optie terug in de tweede stap van het reserveringsproces. Het zorgt ervoor dat u geen kosten maakt wanneer u onverhoopt uw reservering moet annuleren. Het is zoals een annuleringsverzekering.

Wat is het ‘schadefonds’?

Om eventuele schade aan de accommodatie te dekken, vragen wij een terugvorderbare borgsom of een bijdrage aan het ‘schadefonds’. Deze zijn verplicht.

Dit betekent dat u bij aankomst geen waarborg hoeft te betalen. Het is zoals een verzekering en deze wordt niet terugbetaald. Dit vindt u terug bij de rubriek ‘Bijkomende kosten’ op elke webpagina.

Wat zijn ‘Jongeren’ en welke accommodaties kunnen zij boeken?

Sommige eigenaren houden niet van groepen jongeren die feestjes houden in hun villa. Dat moeten wij respecteren. Daarom hebben wij voor sommige villa's een minimumleeftijdgrens. Dit wordt vermeld op de pagina van de villa.

Als u met een groep jongeren wilt komen (meestal jonger dan 25 jaar), filter dan de zoekopdracht door ‘jongeren toegestaan’ aan te klikken. Natuurlijk zijn gezinnen met kinderen welkom in al onze villa's.

Is de eerste en eindschoonmaak inbegrepen in de huurprijs?

De accommodaties zijn schoon bij aankomst maar de eindschoonmaak van de meeste accommodaties is niet inbegrepen in de prijs.

Hoeveel kost de eindschoonmaak?

Deze informatie vindt u terug op elke webpagina van de accommodatie onder ‘bijkomende kosten’. Niettemin verwachten we dat de barbecue wordt schoongemaakt, de vaatwasser wordt leeggemaakt, het vuilnis wordt geleegd, de werkbladen worden schoongehouden, etc.

Kan ik kosteloos annuleren?

Ja, zelfs nadat u uw betaling heeft voldaan, kunt u altijd binnen 3 dagen na boeking kosteloos annuleren. In dat geval ontvangt u uw geld terug. Er is dus geen risico, u kunt gewoon doorgaan en uw reservering maken.

Waar kan ik reviews over Club Villamar terugvinden?

De meeste van onze accommodaties hebben reviews die zijn gemaakt door voormalige gasten die over hun ervaringen vertellen. Hier vindt u meer reviews. We werken ook samen met Trustpilot, een bekende en vertrouwde bron voor reviews door derden.

Betalingen: hoe en wanneer?

Het betalingsproces:

  • U boekt meer dan 8 weken voor aankomst:

Eerste betaling kan middels een creditcard via PayPal, middels een bankoverschrijving of middels iDEAL. De laatste betaling dient uiterlijk 8 weken voor aankomst per bankoverschrijving te worden voldaan.

 

  • U boekt minder dan 8 weken voor aankomst:

Betaling van het volledige bedrag middels PayPal, een bankoverschrijving of iDEAL.

 

  • U boekt 7 dagen of minder voor aankomst: (lastminute)

Betaling van het volledige bedrag middels PayPal, een bankoverschrijving of iDEAL.

Als u kiest voor betaling per bankoverschrijving, stuur dan een kopie van uw overschrijving naar reservations@clubvillamar.com. Zodra wij uw overboeking hebben ontvangen, zullen wij u dit per e-mail laten weten. Indien wij uw betaling of bewijs van betaling voor aankomst niet hebben ontvangen, zullen wij uw reservering moeten annuleren.

 

Is de betaling veilig?

Wij maken alleen gebruik van veilige betaalmethoden. Het is mogelijk om te betalen met creditcard, PayPal, iDEAL en natuurlijk via gewone bankoverschrijvingen.

Accepteert u reischeques?

Vanwege de moeilijkheden bij het verzilveren van cheques, accepteren wij helaas geen enkele cheque.

Kan ik later aankomen dan op de normale check-in tijd?

Ja, dat is mogelijk, echter kan er in dit geval een toeslag van € 50 in rekening gebracht worden. Gelieve het ons te vragen indien u wilt inchecken op een afwijkend tijdstip. Als u eerder wilt inchecken dan de gegeven tijden, laat het ons dan gelieve weten zodat wij dit voor u kunnen proberen te regelen.

Zal iemand ons naar de accommodatie brengen?

Na ontvangst van uw eerste betaling sturen wij u de routebeschrijving naar de accommodatie of naar een home servicekantoor. Zodra u bij ons home servicekantoor aankomt, krijgt u alle nodige informatie om zelf naar de vakantiewoning te rijden en meteen van uw vakantie te genieten. Als u direct naar de accommodatie moet rijden, dient u 1 uur voor aankomst onze beheerder te bellen. Deze persoon zal u vervolgens opwachten bij de accommodatie.

Welke documenten zijn vereist bij het inchecken?

Na bevestiging van uw reservering ontvangt u alle benodigde documenten per e-mail. De documenten die u bij aankomst bij u moet hebben zijn: de reserveringsbevestiging en uw paspoort voor identificatie.

Hebben we een identiteitskaart of paspoort nodig om naar Spanje te reizen?

Ja, een identiteitsbewijs of paspoort is verplicht voor alle gasten; ook voor kinderen en baby' s.

Extra kosten voor elektriciteit en water?

Voor de meeste van onze accommodaties is het gebruik van elektriciteit en water inbegrepen. Indien dat niet het geval is, dan wordt dit vermeld onder de rubriek ‘Bijkomende kosten’ op de pagina van de villa.

Hoe zit het met beddengoed en handdoeken?

Beddengoed en handdoeken zijn meestal niet inbegrepen in de huurprijs. Deze informatie vindt u op elke webpagina van de accommodatie, onder ‘Bijkomende kosten’. Indien u twijfels of verdere vragen heeft, neem dan gerust contact op met onze reserveringsafdeling.

Hoeveel moet ik betalen voor de borgsom en wanneer en hoe krijg ik deze terug?

De terugvorderbare borgsom kan contant worden betaald bij het home servicekantoor of direct aan de beheerder. U kunt ook afspraken maken met de reserveringsafdeling om de waarborgsom vooraf per bankoverschrijving te betalen.

Nadat de inspectie van de accommodatie is uitgevoerd (na het uitchecken), zal de borgsom binnen 10 dagen per bankoverschrijving worden terugbetaald. U ontvangt, ter bevestiging, een e-mail zodra de borgsom is terugbetaald.

Het bedrag van de aanbetaling wordt op elke pagina vermeld. Voor een groep jongeren met een gemiddelde leeftijd onder de 25 jaar bedraagt de terugvorderbare borgsom 150 euro per persoon met een maximum van 1000 euro.

Biedt u extra services aan?

Soms is het mogelijk om extra services af te nemen zoals bijvoorbeeld extra schoonmaak, boodschappen bij aankomst, een kok in de accommodatie enz. Voor de mogelijkheden kunt u hieromtrent bij aankomst informeren bij het lokale servicekantoor of rechtstreek bij uw contactpersoon op locatie. Zij kunnen u verder informeren over de mogelijkheden en de extra kosten.

Is de schoonmaak van het zwembad inbegrepen?

De zwembaden worden schoongemaakt en in de meeste gevallen wordt hiervoor geen extra vergoeding gevraagd. Alle bijkomende kosten vindt u terug op de pagina met de accommodatiedetails. Het zwembadonderhoudspersoneel heeft de beschikking over een eigen sleutel om in de tuin te komen en arriveert normaliter vroeg in de ochtend. Echter kan het onderhoudspersoneel voor zwembaden en tuinen niet altijd op ieder gewenst moment aanwezig zijn, daardoor kunnen hierover geen vaste afspraken worden gemaakt. Wij vragen om uw begrip wanneer de onderhoudsploeg uw woning bezoekt. Onderhoud is noodzakelijk voor de zorg van de woning en voor uw eigen genot van de faciliteiten.

Accommodatie eigenaren en vertegenwoordigers van de eigenaren behouden zich het recht voor om hun eigendom te allen tijde te bezoeken om essentiële reparaties, onderhoud, zwembadschoonmaak en tuinieren uit te (laten) voeren. Natuurlijk proberen wij dit altijd met de gasten in te plannen.

Moeten we alle informatie over elke gast verstrekken?

Ja, volgens de wet bent u verplicht om alle informatie, van iedereen in uw groep, te verstrekken. Wanneer u uw betaling aan het annuleringsfonds voldoet, sturen wij u een e-mail met een document dat u per e-mail moet invullen en terugsturen. Voor de toeristenbelasting sturen wij u na ontvangst van uw laatste betaling per e-mail een document. Wij raden u aan het volledige formulier voor aankomst in te vullen en per email terug te sturen.

Met wie moet ik contact opnemen in geval van problemen?

Bij het inchecken ontvangt u alle benodigde documenten en procedures die belangrijk zijn tijdens uw verblijf in de accommodatie, eveneens een lijst met telefoonnummers: kantoornummers en noodnummers (voor als het kantoor gesloten is). Tijdens de openingsuren kunt u ook het home servicekantoor bezoeken.

 

Wat zijn de afmetingen van de bedden?

De afmetingen van de bedden zijn niet voor elke accommodatie hetzelfde. Als u het bedlinnen niet huurt, raden wij u aan om lakens mee te brengen zonder elastiek.

Allergieën?

Zelfs als een accommodatie geen dieren toelaat, kunnen wij u niet garanderen dat er nooit dieren in de accommodatie zijn geweest, aangezien wellicht de eigenaren zelf of andere gasten misschien eerder wel een huisdier in de accommodatie hebben ondergebracht. Aan het begin en einde van het seizoen kunnen de accommodaties voor een lange periode leeggestaan hebben waardoor de lucht in het huis vochtig kan zijn. Dit verdwijnt echter na een dag verwarmen/ontluchten.

Barbecue en water?

Sommige vakantiehuizen zijn voorzien van een tuingrill of barbecue. Gelieve deze te reinigen na gebruik voor de volgende gast.

In de zomer is het in strijd met de Spaanse wetgeving om barbecues aan te maken met hout of om andere open stookplaatsen aan te steken. Gebruik u alstublieft houtskool voor de barbecue.

Wij raden u aan om geen water uit de kraan te drinken, omdat het een sterke chloorsmaak heeft.

Wij raden u verder aan om water verstandig te gebruiken, aangezien het een schaarse bron in Spanje is.

Hoe kan ik Club Villamar volgen op sociale media?

Wij zijn zeer actief op sociale media. U kunt hier de mooiste aanbiedingen en prachtige foto's van de omgeving terugvinden.

Instagram: http://instagram.com/clubvillamar

Youtube: https://www.youtube.com/user/ClubVill...

Facebook: http://facebook.com/clubvillamar

Pinterest: http://www.pinterest.com/clubvillamar...

Twitter: https://twitter.com/clubvillamaren

Googleplus: https://plus.google.com/+Clubvillamar

Andere vragen

Heeft u wellicht nog vragen die hier niet aan bod komen? Uiteraard kunt u dan contact met ons op te nemen en wij helpen u graag verder. Wij reageren altijd binnen 24 uur, maar meestal al veel sneller.

Tijdens kantoortijden kunt u ook met ons ‘chatten’ (de chatknop bevindt zich bovenaan het scherm). Dat is zeer zeker de snelste manier om uw antwoorden te krijgen!